לידים חמים לעסק – הדרכים הכי טובות לייצור לידים לעסקים והמחיר לליד

ישנם כמה אפשרויות ליצור לידים לעסקים. במאמר זה נראה לכם כיצד נוכל לייצר לידים איכותיים. בנוסף למחירון מעודכן לפי עסק
לידים חמים לעסק - הדרכים הכי טובות לייצור לידים לעסקים והמחיר לליד

תוכן עניינים

במדריך זה נסקור את רשימת הדרכים ליצירת לידים לעסקים, הדרכים הטובות ביותר להקמת עסק יציב ורווחי וכמה יעלה לנו כבעלי עסקים בממוצע לרכוש לידים מסוכנויות דיגיטל שונות.

 

מהו ליד בשיווק וכיצד זה עובד?

ליד הוא לקוח פוטנציאלי שהחברה פנתה אליו והוא מעוניין במוצר או בשירות.

ליד הוא לקוח פוטנציאלי שעדיין לא הפך ללקוח. זהו השלב הראשון בתהליך המכירה.

תהליך יצירת הלידים מתחיל במשיכת מבקרים לאתר שלך, שניתן לבצע באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ופרסום בתשלום לפי קליק (PPC). לאסטרטגיה שיווקית טובה תהיה גם צורה כלשהי של טיפוח לידים, הכוללת מעקב אחר לידים כדי לעודד אותם להמיר ללקוחות.

 

כיצד ליצור לידים עם שיווק מבוסס נתונים

לידים הם חלק חשוב מאוד בכל עסק, וככל שיש לעסק יותר לידים, כך גדל הסיכוי להצליח. אחת הדרכים לייצר לידים היא באמצעות שיווק מונחה נתונים.

שיווק מבוסס-נתונים משתמש ב-Big Data וניתוח כדי לקבוע במה אנשים מתעניינים, כך שעסקים יכולים להתאים את התוכן שלהם לתחומי העניין האלה.

סוג זה של שיווק גם מאפשר לעסקים לגלות מה אנשים רוצים לפני שהם יודעים שהם רוצים את זה, על ידי שימוש בניתוח חזוי.

בחלק זה נחקור כיצד ניתן להשתמש בשיווק מונע נתונים כאסטרטגיה יעילה ליצירת לידים.

יצירת לידים היא תהליך של יצירת לקוח פוטנציאלי מוסמך. זהו השלב הראשון במחזור מכירות, ולעתים קרובות קשה למצוא לידים מתאימים. תוכנה ליצירת לידים יכולה לסייע ביצירת לידים לעסקים על ידי מתן תהליכי שיווק וניהול לידים מבוססי נתונים.

לידים לעסקים: כיצד ליצור לידים עם שיווק מבוסס נתונים

עסקים צריכים לידים מוסמכים כדי להצמיח את העסק שלהם, אבל זה יכול להיות קשה למצוא אותם. תוכנה ליצירת לידים יכולה לסייע ביצירת לידים לעסקים על ידי מתן תהליכי שיווק וניהול לידים מבוססי נתונים.

 

שיטות לייצור לידים ותנועה לעסק שלנו?

קניית לידים – פעולה זו חוסכת המון כאב ראש. בעל העסק רוכש לידים מחברות פרסום שבכל חברת פרסום יש רשת אתרים ששייכים לאותה חברה. מטרת חברות פרסום אלו היא לסייע בקידום אורגני של העסק תוך שמירה על תוכן איכותי. כאשר לקוחות פוטנציאלים מאותו אתר משאירים פרטים לגבי מוצר או שירות מסוים, חברת הפרסום יכולה למכור את הלידים לאנשי מקצוע שרוצים להרוויח עוד לקוחות. בעלי המקצוע עושים הסכם עם חברת הפרסום שתמורת סכום X היא שולחת את הליד אליהם ובכך בעל המקצוע מרוויח וגם חברת הפרסום.

לידים מקידום ממומן – עוד דרך יעילה לקבלת פרסום דרך לידים הוא פרסום ממומן של גוגל, פייסבוק, יוטויוב וכו'.  כתוצאה מקידום ממומן תוכלו להגיע לקהל יעד איכותי ומדויק המגיעים לפי חיפוש תחומי עניין או לפי חופש ביטוי. אם קהל היעד שלכם מגיע ממקור מדויק יותר הגלישה וכמות ההקלקות באתר שלכם צפויה להיות גבוהה יותר. קחו בחשבון שקניית ליד המביא קהל מדויק עולה יקר יותר מקניית ליד המופיע בלי כל קשר לחיפוש של הגולשים.

רשתות חברתיות – תוכלו לפרסם את עצמכם בדרכים שונות ברשתות כמו פייסבוק, פינטרסט, אינסטרגרם וכו'. הדרך הטובה ביותר להצלחה בפרסום ברשתות חברתיות  הוא לבנות קהל. צרו עמם קשר, הגיבו על פוסטים וצרו אמון ביניכם לבין הגולשים, כך תוכלו להביא גולשים שיסייעו לכם להצליח.

לידים מקידום אורגני –  לקידום אורגני דרוש הרבה סבלנות והתמדה. קידום אורגני מניב יותר פרסום בטווח הארוך והוא גם מקור הלידים הזול יותר בממוצע. אך אם אתם בעלי עסקים המחפשים פנייה מידית או חד פעמית לעסק שלכם, ההעדפה היא לפנות לפרסום ממומן. בעזרת קידום אורגני תוכלו לבנות לעצמכם מוניטין מכובד שירשים המון לקוחות פוטנציאליים. דרך קידום זה הגולשים יכולים לסמוך עליכם יותר מכיוון שלא זרקתם את רוב הכסף שלכם על קמפיינים והאלגוריתם של גוגל יקדם אתכם בצורה אורגנית לדף ראשון. מה שמראה על בן אדם סמכותי העומד מאחורי האתר.

אל תסתפקו רק בשיטה אחת, רוב האנשים מתמקדים בדרך ספציפית ליצירת לידים ולא מבינים למה לא הולך להם. תמיד תנסו כמה דרכים שונות כדי להביא הרבה יותר קהל שמוכן לרכוש את הלידים שלכם.

המחירים הממוצעים בשוק לליד פר תחום עיסוק:

מחירון הלידים שמוצג פה הוא מחיר ממוצע שיש כיום בשוק (2021). המחירון משתנה לפי פרמטרים מסוימים כמו תדירות הלידים, מספר המתחרים, איכות הליד ועוד. המחירים הם לפני מע"מ.

 לידים פיננסים

משכנתא – 40-90 ש"ח

החזרי מס – 30-60 ש"ח

שוק ההון – 50-130 ש"ח

ביטוח – 40-100 ש"ח

הלוואות – 40-80 ש"ח

שוק ההון – 50-110 ש"ח

פנסיה – 35-90 ש"ח

לידים לבעלי מקצוע

מספרות- 30-60 ש"ח

שיפוצים – 50-200 ש"ח

בניית אתרים – 80-150 ש"ח

הובלות – 35-70 ש"ח

טכנאים – 35-70 ש"ח

דוד שמש וחשמל – 40-100 ש"ח

הפקת אירועים – 30-80 ש"ח

בריאות אסטתיקה ויופי

הזרקת בוטוקס – 30-80 ש"ח

הסרת שיער בלייזר –  30-70 ש"ח

ניתוחים פלסטיים – 40-120 ש"ח

טיפולי שיניים – 40-120 ש"ח

רופאים – 60-150 ש"ח

השתלת שיניים 60-75 ש"ח

טיפולי פנים – 30-60 ש"ח

רכב

ליסינג – 20-60 ש"ח

השכרת רכב 20-50 ש"ח

טרייד אין 35-50 ש"ח

לידים לעורכי דין

רשלנות רפואית – 40-70 ש"ח

תביעות ספאם – 30-50 ש"ח

מחיקת חובות 30-50 ש"ח

נדל"ן

השקעות בנדל"ן – 90-120 ש"ח

השקעות נדל"ן בחו"ל – 100-150 ש"ח

רכישת דירה חדשה – 100-140 ש"ח

רוצים לשווק את העסק שלכם?
הרשמו כאן בטופס למטה למידע נוסף

שיתוף:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

רוצים לשווק את העסק שלכם?
הרשמו כאן בטופס למטה למידע נוסף